Ounderbart

     Gårdagens bloggrubrik var "underbart". Då var det grejer som var tillräckligt underbara för att stänga ute det o-underbara kommande kemiprovet. I morgon är det alltså slutprov i Kemi A. Jag orkar varken gå dit eller plugga mer. Det känns som att jag kan allt men jag det nog inte ens hälften så bra som jag borde kunna det. Läraren säger att han vill sätta MVG på mig men vet inte om han kan. Vad mer ska man göra än att få nästan alla rätt på alla prov?

     Och dessutom är min älsklingsnin typ döende nu. Hon vill inte röra sig och har inte ätit. Igår rymde hon ur inhägnaden och sen var hon inte som vanligt. Jag hoppas att hon inte har ont.image7

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh no är Nun sjuk? :( Klappa henne från mig. Lycka till på kemin, det går säkert bra ska du se! :)

2008-01-22 @ 15:52:50

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback