Inspiration tack!

Jag känner att jag vill. Jag vill vara en aktiv bloggare. Men det går inte så bra för jag har ingen inspiration. Det kan vara för att det inte händer något i mitt liv. Men skulle det hända något skulle det bara bli långa berättelser i bloggen och det orkar ju ingen läsa. Men som det är nu är det bara gnäll och det vill väl heller ingen läsa. 
   Min helg har iallafall varit oerhört intressant, eftersom jag har ett så oerhört intressant liv. Helgen är inte mycket att skriva om alltså, jag har kollat på film, sovit och varit hos min underbara häst. Nästa vecka börjar hoppträningarna och om mindre än en månad är det dags för första tävlingen! Det var ju iallafall en rolig sak i mitt liv. Jag sa ju att mitt liv är oerhört intressant!
   Och för det andra, om det där med hoppträningarna nu var det första, så håller jag på bli filmberoende. Hela tiden vill jag kolla på film. Det är bara så mysigt! Den senaste veckan har det blivit Notting Hill, Finding Neverland, Pirates of the Caribbean: At World's End och Romancing the Stone och imorgon blir ännu mer, för då ska systerliten och jag gå på bio, vi ska se Försoning!

Yeeeeey evening! G'night.

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback