Apropå...

Apropå måste vara typ det fulaste ordet som finns. Jag ska säga till om jag hittar något fulare. 

Men apropå att vara kär, jag känner att jag vill vara kär. Jag vill ha en pojkvän! Jag vill inte bjuda mina kompisar på fika (snål jag vet! men om jag mot förmodan hinner hitta en pojkvän innan alla hjärtans dag så ska jag bjuda alla som fortfarande är singlar på en jättestor kopp varm choklad från Chokladcaféet), men är man med i pojkvänssekten (eller var det pakten?) så är man. Ingen pojkvän på alla hjärtans dag = bjuda alla andra i sekten på fika. Det som är bra är att det är bara Marika som kommer ha pojkvän på alla hjärtans dag, så då blir jag också bjuden på fika. Jag är alltså inte helt ensam som singel i denna värld. Jag har Emma, Sofie och Amanda på min sida. 

Men som sagt, jag vill vara kär. Och att nån är kär tillbaka. Nu tack. Var är alla killar? Visa er, snygga söta popkillar!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men Roos då :) Klart du ska ha en pojkvän! Dom är bra att ha! och det är mys! Lycka till i letandet, söt !

2008-01-24 @ 22:01:29
Postat av: Annica

Haha, vilket roligt inlägg. Mindre pojkvänner= mera choklad till alla andra;)

Postat av: Emma

Eller hur, var är alla söta och snälla och roliga popkillar?! (jag fetdiggar massor med 'och'!)

2008-01-28 @ 18:43:23
Din egen bloggadress/URL: http://litenstoremma.blogg.se
Postat av: Hanna

Då ska jag hitta en pojkvän åt dig fortast möjligt...

2008-02-01 @ 17:22:32

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback