Roos = desperat

Jag blir galen! Och nu ljög jag. Det första jag gjorde var att ljuga i ett ett blogginlägg. Det är illa. Då är man desperat. Men jag är lite desperat. Jag har liksom inget att skriva om i min stackars lilla blogg. Jag vill skriva men jag vet inte vad jag ska skriva om. Igår när jag cyklade hem från skolan så kom jag på en massa bra, men det har jag glömt nu. Så är det alltid, man får en massa inspiration på det konstigaste tillfället man kan tänka sig, och sen är dte bara borta. Sorgligt men sant.

Kommentarer
Postat av: ämman

det ärverkligen sådär. jag kommer ofta på massor med saker när jag är i skolan, stitter på bussen eller något liknande. Men sen när man väl sätter sig med datorn kommer man inte på ett jädrans skit! haha

Postat av: sofia

du kan ju alltid blogga om hur bra jag är? ;) skoja

2008-02-27 @ 18:44:59
Postat av: Marijke

Hoi Roos!
Ik snap hier niks van omdat het zweeds is maarja ! ik ben nu in Gran Canaria! het is hier vet lekker weer enzo ik ga zaterdag weer naar huis! kuss Marijke en anderen

2008-02-28 @ 20:56:02

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback