För att jag kan...

...faktiskt! Jag kan! Jag vet inte vad riktigt än, men eftersom jag är naturvetare i själen (NV-vecka, javisst!) kommer jag snart nog på det med noggranna undersökningar! Men jag kan iallafall byta design på min blogg. Sa ju att jag kunde!

Den andra blev så grå och trist... Kan ha berott på att den var grå kanske.

Och medan jag skrev det där (igår alltså...) kom jag på att jag hade skitbråttom till bussen så jag fick springa på tre minuter, men jag hann! Och det blev inget Chokladcafé för det var STÄNGT! Så istället blev det Joel's för oss sorgliga singlar. En massa skitsnack om bland annat kycklingvingar blev det. Visst är vi väl bäst?

Kommentarer
Postat av: ämma

Roooooos! din blogg bläv jäättefin! :D

Postat av: Sofie

hahaha kycklingvingar är bäst^^

2008-02-19 @ 12:36:52
Postat av: Imme

Nej nej: HUGO är det rätta stället att fika på min vän!

2008-02-23 @ 12:06:03
Din egen bloggadress/URL: http://broder.blogg.se

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback