alltid glad

Jag är fan alltid glad. Jag kan, vill, eller får inte vara ledsen. Det går fan inte. Inte för att det finns någon anledning, men ibland får jag lust att bli lite lätt deppig och gräva ner mig under ett täcke med en enorm chokladkaka. Ni ser, där drar jag min depressionsgräns.

I går var en bra dag med deppigt slut, och igår när jag började skriva det här sög det. Men nu gör det inget för jag har redan varit i stallet. Ska bara slå in några julklappar och käka en massa kola (som smakar LÖK för att antingen kastrullen eller sleven var lökig. BLÄÄÄÄÄÄ). Nu ska jag upp på städa mitt rum lite, sen blir det väl Gränby med Julia också. Vad köper man till en världsbäst flicka som redan har allt och inte vill ha godis?

Existentiella frågor som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är så djup du!

2008-12-22 @ 16:51:06

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback