Today will be the day when mourning ends

Idag kommer förhoppningsvis bli en bra dag. Trots snöslask och sega lektioner. Hoppas jag. Efter skolan ska jag hämta en massa pengar (två studiebidrag!) och gå på stan en sväng och inhandla hemligheter. Sen blir det förhoppningsvis fika också. Efter skolan blir det plugg (tänkte faktiskt köpa mig lite godis så det blir roligare) och pluggpauser med Desperate Housewives. Det är ju bara så bra!

Förresten, jag har nu 7 prenumeranter på bloggkoll men mellan 3-11 läsare per dag. Vilka är ni 4 andra?

Kommentarer
Postat av: Julia

2008-12-04 @ 16:58:05
Postat av: Julia

Låter skitsköööönt ju..

2008-12-04 @ 16:59:20
Postat av: Astrid

JAG UPPTÄCKTE NYSS ATT JAG HAR FUCKING 20! buhuuuu hjälp mig :'(

(jag är ofta två personer - hemma och skolan)


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback