Psycho

Jag är stygg för jag bloggar istället för att plugga matte D. Nationella på onsdag, jag DÖR för jag har typ inte pluggat alls. Men, har man inte bloggat sen 1993 så är det okej tycker jag. Min statistik är sorgligt dålig så fort jag inte bloggar (det kan jag tacka bloggkoll för) så jag måste förbättra den. Matte där, yeey!

I fredags var det alltså Sinterklaas, jag fick bland annat Mamma Mia-filmen. Den är ju så jävla underbar! Vem är på myskväll nästa helg? Sen var det ju faktiskt Fisens födelsedag så Amanda, jag, Frida, Sofie och Sofija tog med henne till People och firade! Värd fredag!
Lördag var också fett najs; jag, Arne, Frida & Julia gick på stan för att handla julklappar. *host* Arne köpte ett par jeans till sig själv, jag köpte en kjol + en skjortklänning till mig själv, Julia köpte en kjol, ett linne + en mössa till sig själv och Frida letade efter klänningar till sig själv. Sammanlagt inhandlades två julklappar. Men nej, vi är inte alls egoistiska!
Söndag var chill, förutom att matte D-provet dödar mig så jag pluggade typ ingenting för att jag fick läxpanik-sjukdomen (orsakas av mycket att göra-viruset. symtomen är trötthet, man gör inga läxor. enda botemedlet är lov.)

Tack och hej, leverpastej. (vadå, jag får väl också vara tönt ibland?)

(okej, vem försöker jag lura? vadå ibland? ALLTID)

(men jag gillar mig själv ändå!)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag är med på myskväll :D

2008-12-08 @ 12:56:23
Postat av: Astrid

Jag gillar dig! Och hoho jag känner såå igen det där viruset. Det spökar ännu. Jag orkar inte. IG matte d? JAAAAAAA

Postat av: Sven-Arne

Jag gillar dig också. Speciellt när du är töntig :D

2008-12-08 @ 17:39:51
Postat av: Anna

Jodu jag har fått höra om honom ;) En av hans gamla elever som börjat i min klass skulle få VG/MVG av honom men nu ligger hon bara på G-.. Helt knas, Antonio är BLÄ! Men jag ska nog allt kunna övertala honom.. HEHE!

Haha sen när vart jag en pluggis? Brukar få höra det motsatta ^^

2008-12-10 @ 22:34:18
Din egen bloggadress/URL: http://annaknutsson.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback