I cheated

Sitter och lyssnar på The Swan Song med Within Temptation och insåg att jag har saknat annan musik än Coldplay litegrann. Jag har varit otrogen mot Jocke Berg. Men eftersom det var med Chris Martin så förlåter jag mig själv. Jag har verkligen övergivit all annan musik än Coldplay de senaste två veckorna, vilket är en dålig idé för jag FÅR inte tröttna innan den 22:a augusti. 

Så nu ska jag nog göra min iPod glad igen (han har varit lite tjurig de senaste veckorna, han börjar nog tröttna på Strawberry Swing och de andra underbara låtarna) och sätta honom på shuffle. För egentligen gillar jag typ all musik! Jag gillar att variera mig! Jag är unik! 

Haha, jag försöker alltid övertyga mig själv. Men iallafall, här är två unikt bra låtar.



Kommentarer
Postat av: Julia

Vilka kloka ord, din djupa jävel!

2008-12-18 @ 23:20:39

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback