Digital Versatile Disc

Jag är i någon slags extas. Varje gång jag går in på Åhléns DVD-avdelning blir jag som besatt och vill köpa allt. Samma sak om jag går in på CDON. Jag måste ha Desperate Housewives säsong 4. Jag måste ha alla säsonger av One Tree Hill. Jag vill börja kolla på Gossip Girl igen (varför slutade jag ens?). Jag saknar OC jättemycket. Och helst av allt (utom kanske husfruarna då...) vill jag ha Twilightböckerna. Faktiskt. Tur att det är jullov snart. Då kommer jag ha tid. Och efter jul förhoppningsvis pengar. För utan housewives kommer jag bli GALEN!

Kommentarer
Postat av: Astrid

men kolla ikapp gg! jag dör för det är så spännande nu och så är det juluppehåll!!



(och varsegod för bajsoliverna)

2008-12-17 @ 13:12:54
Postat av: Julia

MATERIALIST

2008-12-17 @ 16:43:23

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback