Damp del II

Datorn fick ryck. Få se om den skärper sig nu.

Jag vette fan vad jag höll på att skriva men jag vet att jag klagade på allt så jag fortsätter väl med det. Just nu är jag jävligt less på ridningen för det går inte att rida utan snodd, det är lerigt och hur jag än skyndar mig är jag hemma tidigast åtta på kvällen. Vem fan är pepp på att plugga då? Igår blev det två avsnitt av husfruarna för att jag inte pallade plugga. Har prov om ahimsa och bodhisattva på fredag så jag lär ju skippa det ikväll.

När ett nationellt prov närmar sig borde alla lärare bli vänligt inställda och inte ge NÅGRA LÄXOR ELLER PROV överhuvudtaget. Just nu är det så jävla mycket att jag bara gräver ner mig och gör inget av det jag ska istället för att iallafall försöka.

DAMP.

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback