BB

Jag har skrivit etthundraåttiofem inlägg i den här bloggen. Mycket eller lite? Jag skiter i vilket, det här är i alla fall det etthundraåttiosjätte och jag har bara en riktig skoldag kvar. Jag har dock två allvarliga problem. Jag skriver dem i punktform så blir det lättare att ta in:
  • Facebook funkar inte. ANSIKTSBOKEN FUNGERAR EJ!!!
  • Desperate Housewives är slut. Slut enda tills jag köper säsong 4.

PROBLEM säger jag. Fuck. Jag har ont i magen så jag kan inte sova så nu sitter jag på msn istället för att göra ingenting. Intet ont som inte för något gott med sig? Kan diskuteras.

Puss på ballen :*

Kommentarer
Postat av: Sofie

men nu funkar det igen!!

2008-12-17 @ 22:14:40
Postat av: Astrid

jag har nästan det dubbla. hehe.

2008-12-18 @ 13:27:07

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback