Skrivryck

Jag har skrivryck igen. Eller iallafall en tomte på loftet som säger åt mig att jag måste skriva i min blogg igen. Det är en sån där ovanligt klok liten tomte, en sån där som har rätt jämt. Han sa tyvärr inte åt mig vad jag skulle skriva, så det får man väl fundera ut själv då. Jobbigt.

Jag har sovmorgon nu, och sitter och slöar lite i största allmänhet. Har precis ätit frukost och ska snart klä på mig och åka till skolan. Jag vill ha min systers jacka, och sen vill jag att mitt hår ska vara jättefint. Ingen av mina önskningar kommer tyvärr att uppfyllas idag, så då får jag väl önska mig något annat. Jag önskar mig fint väder hela dagen, hela veckan och hela sommaren.

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback