Mer underbara dagar åt folket!

Vissa dagar blir bara alldeles underbara utan att man måste hjälpa till ens litegrann. Även om det finns små dåliga inslag är dagen ändå omöjlig att förstöra. Inte ens monstret under sängen kan skrämma en. Idag var en sådan dag.

Dagen började med ett monster under sängen, nämligen nationellt prov i tyska. Men monstret lyckades inte skrämma mig. Min dag var omöjlig att förstöra. Inte ens en oäkta engelsklektion (mer än hälften på svenska!), äcklig mat eller seg fysiklektion kunde förstöra min dag. För efter skolan väntade min bästevänn Tooticki. Vi hamnade på stan, där det kollades kläder (massa fint på Newyorker!) och åts glass. Årets första glass! 

Men inte vad det roliga slut för det. Den underbara dagen blev ännu mer underbar (underbarare..) Så fort jag kom hem bar det av igen, picknick med familjen vid Ekoln. Helt underbart väder, ett flummigt humör och sjukt mycket god mat är väl en perfekt avslutning på en underbar torsdag?

image15

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback