Jag är sämst

Det blev aldrig färdigt, det där inlägget jag började på för typ en vecka sen. Det skulle vara lite löjligt att skriva färdigt det nu. Så jag skriver ett nytt. Sämst, jag vet.

Jag skulle skriva om allt najs jag hade gjort på lovet, men det är lite taskigt mot alla deprimerade att skriva om roliga grejer, så jag ska fatta mig kort.
På lovet har jag;
- bott i stallet
- ridit privatlektion i dressyr som gick bäst (iallafall väldigt bra ^^)
- tränat hoppning
- åkt snowboard!
- sovit
- sett Sweeney Todd (som sagt)
- spelat spel (jag vet inte vad det är, men så fort holländare kommer på besök så bara spelas det hela tiden. Den här gången mest Risk)

Och säkert en massa mer som jag har glömt.
Det var det roliga, nu ska jag gnälla lite. Det är kallt ute, Emma & Manda är inte i skolan, syrran ska ta hem en massa snorungar så det kommer vara hemskt hemma i eftermiddag och jag ska snart få tillbaka mitt fysikprov (tror jag) och det JAG VILL INTE DET. Det gick verkligen inte bra någonstans. Bajs. Slutgnällt för idag.

Och för att vara snäll ska jag meddela en viktig nyhet; jag har bara två avsnitt kvar av Desperate Housewives!

Kommentarer
Postat av: Simone

Hej:) såg att du va inloggad:P snälla, kan inte du gå in på msn?

2008-04-10 @ 14:42:25

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback