Vardagstråk

Jag vet, jag har så otroligt intressanta rubriker på mina otroligt intressanta bloggar, så jag förstår att i snitt en person om dagen läser min blogg. Men ett stort GRATTIS till den personen, om det ens är samma varje dag, du har vunnit en resa till Långtbortistan! Om du nu hittar dit.

Dagen började piss, med idrott. Vi spelade basket, vilket väl är kul, men eftersom jag är sämst på allt som har med idrott att göra blir det mycket mindre kul. En del av det tråkiga kan i och för sig ha berott på att varken Emma eller Manda var där. Senare upptäckte jag att de skitungarna hade varit på John Bauer och hängt upp affischer, så då blev jag först sur på dem för att de hade dissat mig och sen glad på dem för att de var där. För övrigt var dagen bra, visserligen äckliga svampar & bakterier på biologin men ingen tyska så tidigt slut. Imorgon är det öppet hus för niorna så då ska jag demonstrera en fysiklabb, och torsdag blir det helt ledigt. Fett najs!

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback