Halleluja-moment

Jag är bästa bloggaren ever, jag vet. Not. Satt nyss och kollade på min statistik, den var deprimerande. Men men, man skriver för sig själv och ingen annan... Eller?

Sitter nu och slöar, slutade kl 11.15 idag (det gör jag iochförsig alla torsdagar...). Har precis ätit lunch och ska snart till friösren, den långa luggen ska bort! Äntligen! Halleluja! Så fram till mitt hallelujamoment sitter jag och glor på bilddagboken och skickar superintressanta mail till min mormor. Just for your information!

Kommentarer
Postat av: Ämma

Jag ska la säga dig att jag ibland hatar min statestik! ..oftast är det deprimerande att glo på den :'(


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback