Gnäll

Jag är gnällig. Jag tänkte skriva en snäll blogg men snäll blev gnäll.

Jag är supermegaförkyld men jag är aldrig sjuk så jag kan inte vara hemma från skolan. Skit. Fan, jag vill vill vill svära! Det gjorde jag igår kväll, det var kul. Skitkul Jag vet jag är lättroad, men om ni ser Love Actually så förstår ni. "Shit, I said shit. And now I said it again! I knew I would fuck up first day at work."

Fett kul.

Imorgon skulle jag baka lussebullar och ha lite adventsmys med Ina, Agnes, Dorro och Anna. Men Anna kan inte och nu sa Ina också att hon inte kunde fast hon hade bokat in den här lördagen. Och nästa helg är det ingen som vill leka med mig heller. FY FAN vad tråkigt! Men ikväll ska jag iallafall träffa Anna tror jag, det behöver jag. Jag behöver Anna när jag är pissed off. Det funkar verkligen alltid, jag blir alltid glad igen. Skaffa en anna så förstår ni!

Och så ska jag såklart passa på att säga att Ämman och Mandan är supersöta och snälla (till skillnad från mig!) också, så att det inte bara blir gnäll i den här bloggen. Marika är med söt (såklart!) men hon var inte i skolan idag, och då blir ledsen.

BLÄ.

Kommentarer
Postat av: Ämman

Asså liksom, du är fett underbar min sköna böna!

Postat av: Anna

Gullunge :)

2008-01-05 @ 10:32:39

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback